Saturday 14 May 2011

uurrgghhh !

 hoyyeaahhh !
hari ni aku bangun agak awal dr ari2 yg sebelom nye..
(pukol 11.30..awal ke tu dowhh??)
hurmm..ape je yg  aku buat ari ni..?

masak..online sampai ptg..then offline..tu pon sebab hujan..
bedentum dentam sane sini..soo,terpakse la tutop..
pastuh aku g mandi..(baru nak mandi bhaaiii)HAHA ! =P
pas makan rileks2 la kejap kannnn..
bg sistem penghadaman aku berjalan dgn lancar..
nak buat ape pon tataw time hujan2 neh..
xkan nak g maen hujan kat luar pulak kan..
mau kene sambor dek petir karang..
bosann ouhhh xleh on lappy !:(

then,pukol 7lebeyh baru hujan benti..ALHAMDULILLAH..
law hujan sampai malam,mmg bosan la kann..
da la aku xsuke tgok tv da skrg..hadoiihh !
dok mengadap lappy je la 24/7..MELAMPAUUU..!
huhu..:P
"makin rosak la mate kauuu mcm ni".. :/
ni je pon yg den boley buek..nak buek camno ag dahh..

haisshh !suda suda..

pas hujan,biase lahh..
ulat2 terbang tu tak putus2 dtg melawat ruma aku..
tetamu tak di undang betolll...benciakukatkau!!
thenn..mak aku suruh aku tutup semue lampu..
dudok dlam gelap la kitorang..hehe..:)
best taww..cer la korang try..
HAHA !LOL..


okey lahh..sampai sini je..


babai !^_________^

No comments:

Post a Comment