Monday 25 June 2012

Muncul balik !

waahhhh...lame nye tak hapdet..fuhh fuhhh..(buang habuk)..hehe..
Tak taw lah kenapa jadi tak rajin pulak nak taip sebelum sebelum ni..hari ni tetibe rajin pon sebab tak ade kelas satu hari..geram taw dah sampai kelas baru taw kelas cancel..hissshhh..geram geram ! ggrr !

Apa?Kenapa dah lame tak update belog?


Owwhhh..ade jugak yang perasan rupenye..(rolling eyes) kehkeh..Dah lame tak hapdet ni bukan apa...busy  bebenoo..mase cuti sem,aku keje.soo..bila dah namanye bekerja,lagi lah mase tu takde.Sape cakap kerja lagi senang daripada belajar?Susah wooo...Bila belajar,memang lah penat otak (mental),tapiii..bila kerja,otak penat,badan pon lagilah penat taw..issshh issshh..

So ! Sepanjang cuti tu banyak lah benda yang berlaku dalam hidup aku.Ada suka,ada duka,mencabar, dan macam macam perasaan lagi yang membuatkan aku belajar erti kehidupan sikit demi sikit.. Nak citer sekarang pon aku rasa belom lagi kot..Akan aku update lagi yang entah bila pon baru aku nak update tak tahu lah kan.Sebab sekarang ni,mood aku nak menaip pon ke laut lagi,hewhew..

Tak percaya???cer korang bace betol betol apa yang aku tulis..Rase pening tak?haha..itu sebab nya aku main taip je apa yang terlintas kat otak aku..Tak tersusun pon jalan ceritanya.Sooo..kalau aku dah buat kan korang kurang paham apa yang aku tulis,mintak mahap lah yerkkk..hehe..

Till then,bubye..


#Owhh..aku dah ade pakwe baru weehhhhhhh.. HAHA !

No comments:

Post a Comment