Sunday 19 June 2011

goodbye H O M E welcome J E N G K A..

woot woot....
after menghabis kan hujung minggu di rumah kesayanganku..
hari ni bersamaan 19 June 2011 aka 17 Rejab 1432...
aku balik semule ke JENGKA...
haaiisshhh...gilee x bestt... : (
hurmm..tapi xpew..
dapat spent time dgn the only nephew yg aku ade wat mase ni,
cukuuuuppp SEGHONOKK.....
lepas ni xtaw bile nak balik plakk...
agak agak boleh x aku tahan xnak balik sampai sem break bln 7 ni??
kalau boleh..mmg aku tabik spring lah kat diri aku sendiri..ehehee...*boleh x??*HAHA !

oke!tadi sampai TEMERLOH pukol 12,then jalanjalan jap cari handphone dgn my sis..
tapi xjumpe pulekk yang berkenan dihati..terus ke TERMINAL je lahh..
tunggu bus METRO dlm 10minit...
then abg tiket panggil.."bandar pusat jengkaa..Jengkaaa....))))))" 
dgn pantas aku g beli tiket,ambik beg then terus naek bus(12.40pm)..

almost 1hour jugak lah..1.35p.m da sampai Jengka..
tunggu van UiTM jap,then around 1.50pm baru betul2 sampaai bilik *___*penatt..
haiisshh..!so,bile da masuk je pagar uitm,rutin harian yang same jela yg aku akn buat..
gilaa bosan ouhh.... : / *3bulanakubuatbendeyangsametaw??*
but,i hope sem ni  ag bestt n awesome dari sem lepas .. :)
yeah !sangatsangat mengharap...: /
so that xde la aku ase bosan jalani hidup aku sbg budak UiTM nih.. 
kene la enjoy,ade kenangan yg best sampai xleh lupe..hehe :)
kann??kann?????


okay lahh..cukup la sampai sini je kott..kang korang bosan lakk..
hehe.. ^_____^ !
papai... !


No comments:

Post a Comment