Tuesday 11 October 2011

ni ketentuan tuhan,aku kena terima dengan TABAH ..

assalamualaikum semua semua eh .. :)



hari ni nak wat entri sedih skett boleeehh?ini pasal cerita cinta aku yang dah hancuss leburr dah..kalau nak bace,go on..law tak nak,law ini akan membuat kan korang naik menyampah ,tu..klik je kat tanda pangkah sebelah kanan kat atas sekali tu kayh?yang warne merah tu taw..




****************************************************

aku kenal die dah lame..dari form3,then lost contact..naik tengah tahun form 4(2008),kitorang contact balik,and decided nak couple,die lah yang proposed aku kayh.NOT me..then,macam biasa lah..macam couple yang lain lain nye jugak..kitorang hadapi percintaan kitorang dgn sangat lah manis nyee..tapi still ade pasang surut nye jugak lah kaann..?tak dinafikan itu..

okay..tak nak cite panjang..then,terus to the worst part nye,after 3 years..kitorang bergadoh agak besar jugak lah kaann,hujung bulan julai hari tu lah..huh...so SAD :(..sumpah aku rasa sangat down...aku punye study pon..haih,entah laahh...tak taw nak cakap macam mane..i really really hope,result sem ni is going well lah..tak nak fail paper.. amiinn.. 

sambung balik..err err..ape yee ...hah !INGAT DAH.eh eh,tercaps lock pulak dah ni kenapaaa?... :/
birthday aku 4 oktober baru baru ni..ramai lah member member aku yang wish..tapiii,die je yang tak wish..aku tunggu punya tunggu punya tunggu..tak jugak wish wish nyee...haih.. !sidih gila babeng lah aku..ye laaahh..bleh pulak die lupa birthday aku..kalau korang pon same kaan.?jangan nak cakap aku ni emo lebih ke hape lah..okay,cukup.aku tunggu die msg xde,call pon takde.aku assumed,maybe die takde  credit lah kan..so,takpe lah..aku call die.die angkat.cakap macam biasa je lah.*takde biasa sangatlah coz kitorang agak dingin lepas raya hari tuh,cakap macam nak bergadoh,tapi aku still buat macam biasa lah,coz aku sangat mengharapkan kitorang dapat berbaik,tapii..hurmm*.. cakap lebih kurang lima minit macam tu,diam dah,aku dah tak tahu nak cakap ape dah.die agi lah diam,huh..ikotkan mmg dah nak letak phone dah.tapi disebabkan aku sebenarnye mengharapkan die nak wish birthday aku,aku still biarkan je.and..dah tunggu agak lama,tapi macam takdeharapan je,aku cakap nak letak call,then die okay je..darn ! aku hampaa .... ! :(

im a celcom user..so,for sure lah celcom users yang loyal macam aku ni akan dapat 7days message and call for free kaann?gilaa kann..?maxis hadoo?riak sekejap..:).erm..law nak ingat balik tahun2 lepas,mmg inilah saat saat yang kitorang nantikan.so that,kitorang akan bergayut dari pagi ke petang,petang ke malam,then pagi balik,tak henti henti taw..tapi sekarang..bila aku call,boleh die tanye kenapa called?nak hape? padahal dalam sehari tu berape kali sangat lah aku called..berapa lama lah sangat kitorang bercakap..huh..sampai hati awak,sedih owang taw.tapi awak tak taw kan :(

jadinyee..disebabkan itu,aku called lah dua orang kawan aku,yang jugak kawan kepada die(my ex)..sorang bf bestpreng aku,and sorang lagi sepupu kepada bf bestpreng aku ni haa..*err..paham tak??haha !*dorang paham perasaan aku..dorang taw macam mane aku teruknye aku dilayan masa raya ketiga dulu..err..tak perlulah cite yang ni..dorang sebenarnye mengharapkan aku buat keputusan yang terbaik tuk diri aku,mengharapkan aku putus acct..bukan nak pengaruh aku ke hape..just dorang tak sanggup tengok aku kena layan macam tu..haih !entah lah..aku rase jugak aku ni BODOH..tapi aku still boleh sabar sebab ingat kan boleh berbaik..aku cakap ni semua salah aku,aku kena sabar banyak..aku sayang die kan..huh.

tapii..10.10.11,seminggu selepas birtday aku..baru aku taw sebenarnye die memang nak putus dgn aku,tapi die tak berani nak cakap kat aku je..perasaan aku time tuh tak payah cakap lah.rase macam..owwwhhh !beratnyee...sakitnyeee hati niiiiii...macam kena hempap batu yang besar sangat ni,huh..aarrggghhh!! ni pon nasib baik lah atas nasihat mamat and yon yang suruh aku pikir betol2,bagi nasihat macam2 kat aku.dorang cakap aku ni dah patot putus asa dah taw..yelaahh...hampir 2bulan kot aku pujuk dia.aku pon bodoh.ngat kan benda ni dapat jadi macam dulu..tapi takk !bila mamat and yon dah cakap macam tu,aku call zatul,one of my bestpreng..die cakap,sama macam yg aku jangkakan..okay okay..law nak di ikutkan..sume orang yang taw masalah aku,dorang suh aku putus.tapi aku je yang degil.tapi takpe lah.aku dah dapat jawapan yg sebenar,aku dah taw die pon nak macam tu,mmg kitorang dah takde harapan,inilah pengakhiran ceritanye,..10.10.11,jam 10.02 p.m..kitorang dengan secara rasmi nye..dah PUTUS :(..sumpah aku rasa sedih sangat.tapi aku sikit pon tak keluarkan air mata.tak taw kenapa.maybe aku dah puas menangis sebelum2 ni kot..dah banyak sangat dah aku menangis sebab die jugak.and now,aku rasa aku tak patot menangis pon sebenarnye.mesti ada hikmah disebalik sume ni kan kan?.. :)..so,tak payah lah kot nangis2..kawan2 aku yang bagi semangt kat aku.sebab tu aku rasa kuat sangat..jyeeaahh ! ^__^..thanks kawaann :)




*************************************************



to him >>>
orang akan simpan kenangan owang dengan awak.awak cinta pertama owang.owang tak kan senang2 nak lupekan semua tu. TAK KAN !!tarikh 4 .8.2008 sampai 10.10.2011 akan owang ingat sampai bila bila..owang harap awak pon tak kan lupe kan kenangan kita semua tu tau tau !kalau rindu kat owang,message lah owang taw..owang mesti happy law dapat message awak tu.sumpah tak tipu !hehe :D..jaga diri elok2 taw..hope awak jumpa jodoh yang lagi hebat dari owang kayh..? ^__^..awaaakkkkk !tolongjanganlupayangowangpernahadadalamhidupawaktaw.. plisss..:]...eh eh ?hee :D




bai !

No comments:

Post a Comment