Thursday 27 October 2011

tarikh tu..tolong lah jangan ingat tarikh tu..

hai si cantik gojes dan si kacak buwwekkk :P



setelah sekian lama aku tak menghapdet,tetibe malam ni dah sampai gian dia dah.jari ni dok tergedikgedik je suruh menaip.aku tak sanggup ag dah ..and now..here we go..


okay,aku nak cerita pasai nih,ada tarikh yang aku tak sanggup nak hadapi..muahaha..bukan lah teruk mane pun situation tu,takde lah that date rumah aku nak roboh ke,Datuk K nak datang singgah mai umah aku ke hape ke,tak dak aih..even tarikh ni lambat ag,lagi dua bulan lebih..tapi aku rasa sekejap je kot.yelah..pejam celik pejam celik dah sampai masa kan..kita tak sedar pon..ni pon aku tak sangka dah tiga minggu aku cuti,...rasa macam baru semalan je aku baru balik dari jengka,hukhuk *tipu*..


hurm..4 Januari 2012...


you know whats wrong with that date?err..mestilah tak taw kan..muahaha..oke !meh sini rapat rapat aku nak bagitaw ni..tarikh ni aku kena jawab soalan yang sangat susah aku nak jawab taw.lagi susah dari soalan statistic yang aku dah salah jawab tu*derm!*,lagi susah dari nak buat cekodok pisang,lagi susah dari...eh eh,dah dah..senang citer ni lah yang paling susah antara yang tersusah sekali kat muka bumi ni,huh *poyos*...HAHAH !

dipendekkan cerita,korang sume taw kan masalah percintaan aku..(waahhh..cinta lagi :P)..hikhik..okay,kalau korang baca lah my previous entry,kan ade dua orang guy yang waiting for me to give them green light kan.so,badly...i dont decide yet.am i that cruel?make them waiting for me?huh..i just need moreeeeeeee time ok,,when they keep asking me(via text lah),i just said..nanti lah..banyak masa lagi kan.aku tak nak terburu-buru.aku baru je single ni,haha!tak habis enjoy hidup single lagi ni..hehhe..and they replied,okay.takpe.even acctually aku rasa bersalah jugak sebenarnye.tak taw nak jawab macam mana.takot nanti salah jawab,akan melukakan hati orang.aku tak nak lah macam tu,huh..thats why 'nantilah' tu je yang jadi jawapan aku..huh..

then,one of this guys,i dont think i should mention his name..like always,keep asking me again,again and again..and me,like always oso..nantilah,nantilah and nantilah..haha !then die tanye,sampai bile? aku cakap,nantilah..lagi dua tiga bulan ke?,he replied..okay..sekarang 4hb 10...law macam tu,lagi 3bulan,4hb 1 nanti,aku tanya kau balik eh?.aku..err..err..okaaayyy..huh !aku tak sangka die seserius tu doh.even sampai hari ni pon,baru tadi aku bercakap dgn die,die cakap die still ingat tarikh tu.and akuu..aku tak taw nak cakap macam mana.bila die sebut je date tu,aku akan diam...



27.10.2011.. 11.45 pm
him:weh,aku tak boleh ar.aku ingat2 je 4hb 1 tu..hee
me said:alaaa..jangan lah ingat.
him:tak boleh dowh.aku tetap ingat gak.tadi aku tengok je gambo ko,sampai terkantoi dgn tuut..
me:sengal !yang kau g tengok tu kenapaaaa?bongok !
him:aku tak taw...kau yang dah buat aku jatuh..jatuh..
*dia tak nak habis kan ayat dia,dia tukar topik,tak taw knapa,huhu*


haa..macam tu lah ..bila dia start cakap2 sal perasaan ni,aku mula lah nak blushing..tak taw nak cakap ape sebenarnye,mesti aku akan banyak diam,muehehe..so.aku tak taw lah sampai bila nak macam ni.aku mengharapkan dia akan lupakan tarikh tu.taknak dia tanye aku nanti whether aku boleh accept die as my bf or not,and for sure..pada tarikh ni,nak taknak,aku kena jawab jugak soalan die tu. !haih..aku tak nak die tanye aku soalan tu.tolonglaaahh..plisssss..pliss =,=






he has someone else,but at the same time,he oso want me...dunno whattodo..heelllpppp ..


bai..

No comments:

Post a Comment