Thursday 1 December 2011

kami terpaksa berpisah dengan dua orang sahabat .. :(

hoii hoiii !


semester baru dah pon start kaann?gembira dapat jumpa balik kawan kawan semua.hihhi..banyak je benda/cerita yang dah tertangguh for one and half month,terpaksa di simpan dalam kepala otak sampaikan kalau hardisk korang setakat 500GB je memang tak cukup ah.HAHA !soo..aku punya cerita ni pon dah banyak yang aku dah kurangkan dah.so,tak berat sangat dah kepala aku ni haa.ahhh !legaaaa..heee :D

hurmm..macam yang title aku kat atas tu kaann,mesti korang tertanya tanya gak en..?*ok taakk !*..okay,for ur information lah kaann...student UiTM,after dia habiskan tiga sem dengan jayanya,means diorang dapat pointer yang above 3.00 every sem,diorang boleh terus buat fast track aw.meaning,student boleh terus sambung ke peringkat degree tanpa perlu habiskan baki lagi tiga sem tuh..haa..hebatkaann?tapi still ada risiko nya jugak lah..sebab tu aku tak amek walaupon aku layak.tak yakin ahhh..so,aku decided..bior lah aku selow selow je..hehhe :D

soooo..two of my classmate dah tinggalkan kitorang untuk buat fast track ni laahh...sedih wooo..sobsob..tiga sem sama sama..tak pernah berkurang kelas kitorang,ni dah berkurang dua orang daahh...sobsobb :"(..tapi takpeee...even berat hati ktorang,kitorang faham yang korang berdua dah pikir masak masak dah untuk tentukan masa depan korang kan..yelaahh..nak buat keputusan ni pon bukan senang kaann..banyak side effect jugak yang kita kena pikir and kitorang taw,korang berdua buat yang terbaik dah kannn..korang mesti boleh buat kat sana..chaiyyookkkk !

kami harap korang berdua dapat buat yang triple super duper terbaik kat sana,dapat jumpa kawan yang baik baik kat sana..dapat result yang gempak taw..annndd,jangan lupa kitorang kat sinii..kitorang sayang korang berdua sangat sangat taw !kenangan2 akan disimpan kat dalam hati sampai bila bila..take gooooood care kat sane wokehh suhana samsudin and esha zubair.. WE LOVE BOTH OF YOU ! !



acctually ada buat video,tapi tak leh nak upload pulaakk ! haih..*frustrated*

nak try upload kat pesbuk pulak..


bai !

1 comment: