Thursday 1 December 2011

sem baru.lecturer baru.subject baru.roomate baru.bilik baru tapi blok lama !

assalamualaikuuuummmmm :)



lama gilaaaa dah kan aku tak hapdet?malas ouh !haha..

as yall knows,aku dah start sem baru dah.Welcome back to Jengka !hell yeah !okey okey,takpe.aku okay je dengan Jengka  ni.tak lah sampai alahan kan,sampai tak boleh duduk kat sini asal duduk kat sini je aku sakit or whatsoever *tadekkenamengena*.pelik kaaann?bila kat rumah,ingat Jengka.bila kat Jengka pulak asyik ingat rumah..haddooooiii !apa punya problem lah aku ni?eh,korang pon sama kan wahai kawanku yang sama tempat belajar dengan aku?hoho..jangan tipu okay.aku taw.even korang cakap Jengka ni 'sucks',tadek hape pon kat sini,tapiii...jauuuhh dalam sudut hati korang tu,korang sayang Jengka gak en?rindu Jengka gak en?mwehehe :D

okay lah.aku budak semester empat dah okay?dah jadi senior dah *senior lah sangatt(rolling eyes)*,dah takde kokorikulum dah.petang petang tak payah nak susah susah balik bilik tukar baju pakai baju JPAM yang warne nye biru campur kaler oren then pergi kawad kat padang yang kat sebelah ada pasar rabu sambil terpaksa bau makanan yang sedapsedap sampai tercucuk cucuk menusuk hidung. MWAHAHA !yeeaahhh ..azab itu dah berakhir.takde kena pumping2 kat depan orang ramai lagi daahh,hee..ini yang aku suke nye ni puunn.. hihhi :D

semester empat ni,cuma 5 subject je yang aku amek.dah kurang dua lah dari sem lepas.even sikit pon,agak tough gak ah subject die.killer subject for this sem aku ase LAW251 and FIN262..sepanjang dua mingu ni,haih,aku tak taw aku boleh jawab balik or tak apa yang lecturer ajar.hewhew..kena banyak muhasabah diri sikit lah supaya wa dapat insafkan diri wa supaya ghajin ghajin tengok buku,,tsk tskk..*macam susah jee*,lecturer as usual lah.ade okay ade yang tak okay jugak lah kann..yang okay tu memang aku salute lah kan.yang tak okay tu pulak lah,haih,tak pasal pasal carrymark yang jadi mangsanya nanti..haddooiii  !tak suka lah.. +__+.. gggrrr !

then..roomate pulak?rommate okay jeee..cuma tak same class.macam sem lepas aku duduk dengan 2 orang classmate aku,so memang banyak maen ah kaann,hee.sem ni tak taw lah..insyaAllah,nak dekatkan diri dengan buku kalau boleh..hee :D.eh eh..aku dapat bilik tingkat tiga arhh.penat ouh nak daki,HAHA !tapi tu kira okay lagi lah koott.ni yang the worst part nye is budak bisness still kena duduk kat blok lama lagi.hey,please lah.dah tiga sem kot duduk kat sini.dah lah blok paling hujung..hattooii..tak dapat nak merasa duduk kat blok lain,yang dekat skeettt !haaiihh.. ape ar UPK ni ! :PP





p/s:bersyukur lah apa yang kau dapat minaahhh oii..daripada kau kena duduk luar,bayar sewa rumah,bil api air,transport nya lagi,itu ini,blablabla..kaaannnnn??ini at least dapat kurangkan belanja..hehe ^__^



ok babboooiiiii !! :))

No comments:

Post a Comment