Sunday 21 August 2011

aku jadi pelakon sehhh..jangan jelous !

assalamualaikum semua.. ^__^

pada tengah malam yang mula sayup-sayup ni,tetiba lak tangan aku dengan lemah gemalai nye ghajin lak nak menaip.ye,perasaan lame tak menghapdet tu jugak mula menyebabkan diri ni terase sangat bersalah dengan belog kerana mengabaikan beliau..iskisk : (.. 

babyy...maafkan saya babyyy...saya bedosa dengan anda.....?tulun maapkan saya yerr...?*tetibe terase bangang*

nampak tak tittle kat atas tuh?nampak kannn?untuk pengetahuan korang,aku siket pon tak sangka yang aku akan jadi pelakon..sungguh ! memang sangat sangat tak sangka.tak rase langsung pon diri ni ada kelebihan/bakat yang terpendam  macam tu.ni semua nya disebabkan Khabir Bhatia punya pasal lah.dia yang beria-ria suruh aku berlakon dalam drama terbaru die yang akan ditayangkan tak lame lagi.memule  aku memang refuse gilaaa tak nak.maluuuu lahhh orang tengok aku berlakon...tapi disebabkan kesungguhan dia tuh dan kepercayaan die pada bakat aku,akhinya aku mengalah...dia cakap.dia akan tunjuk ajar aku segala-galanya.. : )..tunjuk ajarku sifuuu(sila nyanyi nada lagu mentor kat tibi 3 tu yee)

oke !disebabkan aku ni sangat fasih berbahasa arab,die bagi aku watak seorang gadis arab.aku pon,ok je.yelah,tak payah nak demand demand sangat lah nak pilh watak kann..lagipon aku tadek name pon lagi dalam industri ni,penglibatan aku ni pon,sebagai suke suke je..tak pernah tepikir nak cari makan dengan 'dunia glamour' ni.: /

akhirnye,hari yang ditetapkan untuk kitorang menjalankan shooting pon sampai..sumpah nebes nak berhadapan dengan krew krew dan pelakon lain jugak.haih !perasaan malu tu mula menghantui diri ni..tapi,takpew...aku akan menepis kemaluan aku tu..*sila jangan berfikiran lucah ye..*aku pon mula lah menghafal skrip aku..hafal punya hafal punya hafal..director pon dah panggil aku...haishh !nebes tak habih ag ni,die dah panggil pulak dahhhh..aku pon,ready ready...baca balik skrip aku tadi then okayyy...

1..2...3...ACTION !

mula-mula okay je..lancar je kann..pastu..'sorry sorrryyy..lupe dialog lahh'...hahhaa !potong stim betoii..aku cube banyak kali jugak lahh..sampai sumenye naik fed up dah,tapi diorang cakap 'tak pew..pelakon baru,memang macam tu..lame-lame nanti,okay lah'..thankkss : )...hurmm..berkat kesabaran dan kesungguhan aku serta yang lain,siap jugak akhirnyee...*susah jadi pelakon ni sebenanyee...*tak nak jadi pelakon lah..



lokasi pengambaran...


 pelakon-pelakon yang terlibat..

hehheee : D

dah macam ape dah..stress hafal skrip punya pasai lah ni...

we're fiveeeeee ^___^ !

okaylahhh...korang pun da dapat agak kan,sebenanye aku tipu korang je..mwehehe...jangan lah nak percaya sangat aku ni jadi pelakon,..or maybeee korang memang da agak dari awal kott..hehhe..sumpah aku tak terpikir pun nak hidup dalam dunia yang aku rasa penuh propaganda tuh..btw..sebenanye memang aku ada berlakon pon..ini betol tak tipu !tapi aku berlakon untuk assignment project video arab aku je..hehhe.. : D..jangan marah aa?nanti cepattt tuaaaa...sorry bebanyookkk..mwahaha !

     
          taw??
 
sobbsobb : (

 buat muka comel skett mintak di ampunkan... : D


chillax kayh.. ?



babaoooiiiii ! ^___^

No comments:

Post a Comment