Thursday 18 August 2011

kenapaaa malas sangat ni...?tolong lah wehhh...

hai dearest bloggies..


salam 18 ramadhan..pejam celik pejam celik dah nak masuk hari yang ke 19 dah kan..cepat bebenoo rase nye..ee..tak sabar nyeee ite nak tunggu raye...ite nak raye dengan boipreng ite..dah lame tak jumpe die..ite ghinduuu sangat kat die..*eeuuwww..*

oke !bukan itu sebenarnye yang nak di ceritakan..

hurm,ekceli..esok aku ada test macroeconomics korang taw?*hmm,tak taw..?sekarang dah taw kan.*tapiiiiii..sekarang ni mood aku ni haa,memang tengah melayang-layang..entah ke mana entah mood aku ni pergi bersiar-siar belum dikenal pasti lagi.haisshh!ke bulan kott..haha..susah susah..nak baca buku pon malas taw..jangan kan nak baca,kalau dah buku tu pon aku dah malas nak sentuh.haih. !horror tak horror tu nookkk..hehe..biase lah tu kann(nampak sangat tak nak menyalahkan diri)..dah dekat dekat nak raye ni kn,lagi empat lima hari je nak balik rumah,tu yang tak terase langsung buku tu dekat di hati..nak nak pulak bile my nephew ada kat rumah,tengah syiok syiookkk die maen bunga api bagai..tu yang membuatkan ketidak sabaran nak balik tu makin membuak-buak !tolong lah cepaat jumaat,sabtu,ahad,isnin,selasa,rabu dan yeayyyy !hoo hoo hoorreeeeyyyyyyyyy !


sonottt nye dapat main bunga apiii.... <3<3

kat rumah ada pelita..meriah nyeeeee !


tapi itu lambat lagi..test esok the main thing sekarang ni..ya Allaahhh...kenapaa aku malas sangat ni??..empat chapter kot masuk,memang tak sempat lah kan nak cover all the four chapters before 5pm,tomorrow..haih!*mengeluh lagi*..

buku,kenapa kau tak nak kawan dengan aku?kenapa kau buat jahat dengan aku ni?kau merajuk dengan aku eh?alaaa...jangan laa..jom la ite kawan..jom laa..jom laaa....alaa..bucuk bucuk omeyy sayang nii...kite kawan untuk sem ni je keyh...?skett mase je lagi..sebulan lebih je lagi,okay sayang?*euuwwww..


i hope it will be fine tomorrow..akan cuba sedaya upaya untuk merajinkan diri nak bukak buku MACROECONOMICS..hell yeah !but,hmm...what to doooo?



p/s:korang ada tips ke nak merajinkan diri?haha !sharing is caring what?share share arrr..ken?ken?...



maseh sudi bace ! ^__^

No comments:

Post a Comment