Saturday 6 August 2011

tasik tu cantik..tapi aku takut lahh..

hai people people sekalian..

sumpah pelik kan bile tengok title tu..?aku tak tahu lah kenapa ,aku sangat suka taw tengok air..tambah tambah air yang jernih sampai nampak dasar dia mengalir..tenang je rasa,hilang semua masalah..buat kan kita tak pikir lagi dah masalah tu kannn..tak kisah lah sungai ke,laut ke...kolam ke..

tapiii..satu ni yang paling aku tak suka..iaitu tasik..you know tasik.?tasik yang cantik sket lah dari kolam tuh..besaarr sangat and jernih je air dia..if korang kalau tak tahu jugak ..tolong lah datang ke bera untuk tengok tasik bera..nanti aku boleh tunjuk kan,heee : D (aku pon tak pernah pergi sana lagi,hikhik )..nak cakap ada sejarah hitam yang berlaku kat tasik,tak pernah pon lagi,,haishh..entah lah...aku bukan lah tak suka apa sangat..sukaaa..tapi sekadar tengok dari jauh je lah...nak tengok dari dekat..aku tatoott...kang mula lah aku terpikir macam macam..takot terjatuh lah.takot ada buaya besor lah nak makan aku ke kannn..hikhik..lol = P..bila aku tengok orang bergambar kat tepi tasik dalam FB en ,aku pon  akan terpikir..entah selamat ke tidak lah orang tu..padahal memang orang tu pon yang akan meng-upload gambar dia sendirik  jadi model kat tepi tasik tuh*bangang kan aku?haha !*..ni semua angkara cerita cerita mengarut yang dah menguasai minda aku lah ni..macam budak budak pulak dah nak terpengaruh bila tengok cerita yang macam dah takde cerita lain je korang nak buat kaannn..?haih..sumpah peliks !hmm..nak wat gone gokk..?aku akan cuba lah buang phobia aku ni..hikhik : D.aku pon  tak nak lah  benda benda phobia bagai ni menghalang aku untuk meng-explore dunia ni..still meng-try harder untuk membuang kepelikan ini.. : )





p/s : hermmm..seriau sangat tengok orang bergambar kat tepi tasik yang dalam..^__^



babai !

No comments:

Post a Comment