Wednesday 31 August 2011

hati terlukaa,dipermainkan !

hati ni rasa sakit sangat..
dah tak larat nak menangis.tak larat jugak nak pujuk..
dah rasa give up sangat daaahh...
haih !entah laaa...
awakk..tolong lah jangan buat owang macam ni..
sakiiittt sangat..pedih nye tak tertahan.. :`(
sobsobb


rupaanyaaa...

ni semua di rancang...
lega sikit hati ni...walau pon sakit hati jugak rasanya..*dipermainkan
katanya nak bagi aku insap
tapii..tu pon kalau betol lah dirancang..
still tak sure lagi sebenarnye..
dapat taw pon dari bestfriend aku..
pakwe die yg cakap,acct..t'lepas cakap..(pakwe bestfriend aku,kwan pakwe aku)
saje bagi taw..takot korang pening,hehhe.. : D


sekarang..

rasa macam nak tumbuk die..
nak tumbuk kawan die jugakk...
haih !bukan main lagi die yee..



Yon...!!!!
sok aku g beraye rumah kau,kau tengok lah apa yang jadi...
aku gerammm sangat kat kau..
sampai hati kau wat aku macam ni...
bila aku tanya,kau wat macam tak tahu je kan?
rupa -rupa nyaaaaaa.....

eiii...aku nak tumbookkk kauuuuuu !!!!
bior padan muka kau..
terasa macam dah kena bang bang boom dah ni !

terasa bodo+bangang dah aku...
haiihh !tak boleh harap punye member..
dah kau g back up die kenapaaaa??

bila aku call + msg,cakap macam mane. mcm kau back up aku je en?
rupannyaaaaaa....
dah.taknak cakap lagi dah.
sakit hati sangat.terluka.
kbai !

No comments:

Post a Comment