Saturday 20 August 2011

ZIARAH RAYA BLOG

ohooiiiii hoi !

nak join la tu..kelik je banner k..


nama yang telah diberi sejak azali lagi taw..Naziroh Binti Zahari..
tahun ni macam biasa lah,raya kat rumah sendiri je..tapi untuk student macam aku ni,jauh dari famili kan,for sure akan cakap kampung..baru nampak siket ke-eksaited kan nak balik beraya tu haaa..kann?hehee.. : D
kampung aku,tadek la jauh mana pun dari UiTM Jengka ni haaa...(padahal masa perjalanan dah sama macam nak g KL dah)..kat Bera,Pahang je ponn..tapi,nak balik punya la susah wooo..ye lah,balik kampung guna pengangkutan awam je kan..susah nak dapat tiket bus,tiket ke Temerloh je poonnn,tapi tak leh nak book laa..mencik taw !*terasa di anaktirikan pulak..*
nak naek kereta,tadek drebar yang sudi nak tulun amekkan..sobsobb..  : ( ..hurmm..dah lah,pape lah kan..yang penting dapat jugak mengadap kuih raya,lemang,ketupat sume sume yang wajib ada raye raye ni kan..?
annnddddd....
tak lupa jugak,yang paling penting ni haa..syukurrr nyawa aku masih panjang untuk berjumpa Ramadhan dan Syawal pada tahun ini....
andd,last but not least..aku nak ucapkan...


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI



yang akan menjelang tak lama lagi..
maafkan segala kekhilafan dalam segala penulisan aku yang korang tak suka kan,..mana lah taw aku ter-OVER ker,ter-KUTUK ker,ter-CACI ker,dan segala ter ter lah yang merobek hati dan jantung korang yerk....


MAAF ZAHIR DAN BATIN..

tolong lah maaf kan budak yang baru je nak belajar ni haa..ok?ok?..hee..thankss.. =)

p/s:jangan lupa pulak kelik banner tu..join gheghamai sket yerk..kasi roboh rumah,eh belog Bangku Kosong


oke !tata ! ^__^

No comments:

Post a Comment