Saturday 13 August 2011

haih !nak buat apa pon dah tak taw..

salam 14 ramadhan..

haih..sedar tak sedar dah 14 ramadhan kann..?dah dua minggu kita berpuasa..untuk minggu yang kedua ni,aku tak balik rumah pon.stay kat jengka je lahh wehh..aku nak balik rumah,sapa yang tak nak berbuka kat rumah bersama famili tersayang kann..but i need to save my money lahh..so,tak boleh lah nak balik rumah sangat.kalau balik pon,tak setara dengan penat yang aku dapat untuk sampai ke rumah aku tu taw..yelahh,nak balik tu bukan nye senang ouh..kena naik dua bus dulu before kakak aku ambik..sampai rumah dah lembik..hahha !

so,this weekend bebudak level aku ni ramai gak lah yang balik,yang tinggal berape kerat je...hurmm..sunyii je rase..but,ape yang best nye bila ramai budak yang balik is line maxis broadband aku laju gile bhaii.. !haahaa..sedaapp je online..tak payah tunggu loading lama lama..andd ini menyebabkan aku asyik nak onlineee je lahhhh..haih !satu keje ape pon tak buat..*eh,tipu*tadi aku baru je buat latihan macroeconomics aku..you know what?untuk pertama kalinya aku berjaya siap kan dua chapter hasil perah otak aku sendiri,hehhe..amacam..?hebat tak?ngeee.. : D

                              
  

aku taw korang nak cakap aku hebat?kan...kann?ok fine..tak !yelah2..xpew lah..aku redha..sobbsobb..
aku tinggal berdua je dengan roomate aku,mana yang selebihnye tu korang boleh paham paham sendiri lah kan..diaorang sume dah balik laa..makan sahur and berbuka dengan famili dah,sumpah jelous !makan sedap sedap..tak ingat dah kitorang..sobbsobb..sedih lagi.. :'(


dah lahh..aku nak pergi membawa hati yang duka tambah lara ni..nak nangis belakang pintu almari..

 
 
uwaaaaa !nak balikkkkkkkk.....sobbbsobb.. :'(
sekiann..
thanks ! 
kbai !
-_____-..sobbsobb lagi dan lagii..

No comments:

Post a Comment