Friday 5 August 2011

alhamdulillah...sampai dah pon..

first off all..aku nak mintak sorry bebanyak lah kat korang yerk..lame aku tak menghapdet blog comel nih..dah bersepah dah ayat ayat yang aku susun kat dalam kepala otak aku ni..sekarang ni lah baru tibe masa nya..

ohh..kenapakah?mengapakah?bagaimanakah?berapa lamakah?semua persoalan ni  bermain main di minda korang yang cerdik pandai tu kan...nampak sangat korang rindu aku..terima kasih kerana korang seme merindui aku..sungguh terharu..isk..iskk...

motip aku meninggalkan belog ni bukan ape..line lembab macam siput vavi..tu lah  tak boleh nak menghapdet belog kuh ini...nak online facebook pon line macam haghemm..ni kan pulak nak bukak blog..nak mengepost entry terbaru kann..haih..hati pon da rasa tak betul dah seminggu tak ber-belogjoging taw..kesian kan??ish.ishh..

tapi sekarang dah bersyukur dah ni..dah sampai rumah tercinta,baru lah boleh online..hilang dah rindu nak baca entry korang yang da bomm tu kann.. : ).walaupon mule2 tak nak balik sampai cuti raya ni,tapi disebabkan classmate semua nak balik..aku pulak lah yang jadi terlebih eksaited..hati rasa tak tenang..tak sabar sabar lah nak menunggu hari jumaat,boleh berbuka kat rumah kann*sukesuke*..huh !so..aktiviti aku untuk dua tiga hari ni.landing kat sofa empuk..sambil dok menghadap laptop doplohpat jap je la keje nyee..ni je aktiviti aku sampai lah tiba masa nak balik semula ke UiTM..tengok TV?err..sorry..I tak tengok TV da sekarang ni..nak tengok drama/movie pon tak sedap..coz tak taw jalan cerite dari awal..so,buat keputusan tak tengok je lah,lagi bagus..haha !

owhh..cakap pasal berbuka..mak aku tanya apa aku nak makan untuk berbuka,tapi aku cakap aku tak taw lah nak makan apa..hee.. = )..walaupon kat UiTM tu terbayang macam macam masakan emak,tapi bila suruh aku buat pilihan..memang aku fail !soo..mak masak je lah pape yang sedap yee..sebaab aku memang bedal je semua..tak memilih pon..makan je selagi benda tu tak pelik untuk di makan..kann??untung tak mane mane laki yang dapat aku..haha !(perasaaannnnnn) = P




ok..cukup lah ..babai! = D

No comments:

Post a Comment