Wednesday 24 August 2011

yessss !hari di nantikan dah tiba .. !

HAI SI CANTIK DAN SI KACAK !


nak taw tak?nak taw takkk?....esok aku balik ouh..tak sabar nyeee..malam ni malam last aku ada kat jengka..lepas ni..hu hu hooreyy..dah ade kat rumah dah,hee.. (eleyhh..macam lah kaw dah tak balik sini dah : P)...memang lah kan..tapi ni kire malam last aku berpuasa kat jengka okay...haish ! sumpah tak sabar gilaa nak balik ..nak enjoy beraye puas puas..nak jumpe 'die'..hehe..ghindu sangat dah ni..ye la..bayangkan lah,dari aku start sem 3 ni,sampai nak dekat final dah pon,kitorang tak berjumpa pon lagi taw..haaih !lamee kann?sebab tu lah aku rindu gila ni haa.. hee : D

owhh yee,aku perasan yang aku macam kurang sket ke-eksaited-kan aku nak balik tu..hurmm..kenapa yee?pelik..pelik..selalu nye,aku bukan main eksaited lagi..kalau tidak tu,esok nak balik ,malam tu aku dah terbayang bayang kan rumah,freely,anak aku,(err..anak buah je..)dan segala macam lah..tapi tak untuk malam ni..why?why?..sangat weirrdddd..takpe takpe..maybe pagi sok kot baru mood nye naik..tambah tambah bila dah nak meninggal kan jengka pagi sok kan..lagi la rase nak meleleh air mata macam air terjun..kihkih *tipu* : D..

bila dah balik ni,baru lah nak kena pikir baju raye,kasut raye,shawl raye..everything lah yang a girl need for the hari raye kan..eh,jap..korang pelik tak kenapa aku baru nak beli sekarang..?pelik kan..pelik kan..alaaa..cakap la pelik..aku taw,mostly korang mesti dah beli kan..aku je baru terhegeh-hegeh nak mencari..hahha !kann..?sebab nyeee...aku ni tak dek la memilih sangat..so,tak kisah sangat pon law baju bnyak yang terjual dah tak cantik...lagipon last minute shopping,ag murah kan..kihkih..*nak yang murah jee*..save budget bhaiiiii...hee : D..budak business kena cari cost yang murahh.. =,=


ok lah..tu je lah  nak cakap..nanti aku dah sampai rumah..aku update lagi k..sok kol 7.30 pagi aku dah nak blah dari UiTM ni..entah kol berapa baru nak sampai rumah tak tahu lah..coz pas je sampai terminal Temerloh.nak kena g hospital Temerloh pulak..nak kena tunggu akak aku sampai hospital lagi dari rumah kitorang ntah pukol berapa,..err,kenapa aku kena pergi hospital?yelah,abah aku kan every twice a month akan kena buat dialysis..so,alang alang abah  aku pon nak check out dari hospital sok..baik aku balik dengan diorang sekali  je kan,save lagi kat situ ouhh..eh,korang nampak tak berapa penjimatan aku kat situ?hukhuk...*dasar #@$%^...


mwehehe... ^_____^

okbai !

No comments:

Post a Comment