Friday 29 July 2011

badan penat,otak letih...

hello peeps ! : D

this week adalah minggu yang paling memenatkan sesangatttt...walaupon minggu lepas bukan main 'heaven' ag dunia aku kann..sekarang..haaa..hamekaw !tak ada mase langsung untuk diri sendiri..sobsob : (..sampaikan ada konflik yang membuat kan aku sedih sangat sangat..uwaaa !

isnin 25/7
::baru je balik dari rumah then kene ready untuk presentation,malam nye kena berlatih untuk persembahan dikir barat lak..

selasa 26/7
::pergi kelas macam biasa dari pagi sampai petang..setiap masa yang ada free aku akan buat latihan macroeconomics from chapter 2 until 3 sebab nak kejar 10marks punya pasal and the best part is sesapa yang dah siap tak perlu mjawab quiz,sapa yang tak nak kann....?tapi..bayang kan,total question yang ada 26 + 42 =68 questions and aku nak kena buat semuanya balik dalam masa 2 hari ?dah la buku aku hilang,dengan nak practice dikir barat nye lagi malam tu...sumpah penat !(so,terpaksa gunakan formula copy and paste,hee..sorry sir.. : D)

rabu 27/7
::ada kelas pagi pukul 8-12...setiap masa yang free memang budak budak kelas aku akan memanfaat kan sebaik nya untuk practice,practice dan practice lagi untuk memantop kan dikir barat kami..sebabb malam nya nanti kitorang da kena perform dah beb.so,berlatih la sampai ke petang!~~then,malam nye,malam yang di nanti nantikan..after semua  performance selesai,segala perih jerih kitorang berbayar jugak  lahh..walaupon tempat ke-2 je pon..tapi kitorang sangat bangga..jyeahhh ! HIDUP BM1113C !! <3<3 ~~~

khamis 28/7
::due date nak kena submit dekat sir ECO kitorang..aku hampir hampir tak dapat pon 10marks tu..sebab ada sikit sikit soalan yang aku tak jawab lagi...rasa macam ..waddeeeee....aku da bertungkus lumus nak siapkan,soalan anak anak kecik tu pon nak berkira ke sir??buku saya hilang..sir taw tak,saya dah siapkan semuanya kat buku saya yang lama tu..huh !*emo tetibe*.tapi at last..aku dapat jugak akhirnya..thanks bebanyak banyak sir..saya tak payah jawab quiz..hee.. : D..then,malam nye..aku ada konflik dengan boyfie aku..sumpah ! sedih sangatsangat... : ( sobsob...dah bercinta hampir 3 tahun,nak putus macam tu je??omaigoddd..aku takkk nakkkk !!!owang sayang awak lahhh .. ))))))taw tak?..tapi,jodoh tak ada kott..kan tak pasal pasal da emosi di waktu malam sampai bantal basah.. : | sobsob : ( lagi..

jumaat 29/7
hari ni ada 2 kelas..8-12 je lahh..bangun pagi pagi mata dah bengkak sebab nangis malam tadi..malu jugak nak g kelas dengan keadaan macam tu..tapi pandai pandai cover lah..mana yang perasan,cakap je mata sakit..haha !habis je kelas terakhir tuh,selesaikan pulak assignment mock meeting..yang mana one group consists of 5 akan buat meeting..kitorang kena rakam untuk dihantar 1/8 ni haa..menguji kesabaran jugak..ada je benda yang tak kena..dengan masalah kamera nye bateri running out..handphone aku pulak masa untuk record nye sekejap..habis segala video aku padam..tapi tak meningkat pon masa untuk record video..rupa rupanya..aku ter-setting guna phone memory..haisshhh !baru sedar salah diri sendiri..eh korang..ada satu berita menggumbira kan hati aku..boyfie aku ada call malam tu,seyum lebar je aku bila dia call..aku ingatkan dia tak nak cari aku dah selepas peristiwa semalam..hee... : D..dia sayang aku lagi..dia tak nak pon semua tu..dia cakap dah aku yang mintak,dia ikotkan je la..*memang aku yg mntak,tapi aku sebenanye tak nak putus pon,salah aku sbb ikot hati sgt..grrr !* hati aku rasa legaaa sangatt bila dah berbaik balik..^___________^..

sabtu 30/7
::alhamdulillah..selesai dah test statistic..legaaa rasanya...boleh jugak lah menjawab..rasa tak sabar nak tengok result nye next week..hee.. : D. tapi,esok ada satu lagi test CTU,baru nak rileks rileks,da kena bukak buku lagi time cuti cuti ni..haisshh !during weekend ada test..sangat tak boleh blaa..kannn..?nasib baik CTU je..huh !pandai pandai goreng je lah nanti..ngee..



so..the conclusion is..minggu ni sangat me-LETIH kan akuuuuuu !!!!tak sabar nak tunggu minggu ni ber-AKHIR.. ~~~~


babai !

No comments:

Post a Comment