Thursday 21 July 2011

BEN ASHAARI CARI BLOGGER BARU JER..

untuk join,klik banner : )




 yeaaaa...join segmen lagiii..... (muke eksaited)

aku ni memang terlebih rajin da kan??semua segmen nak join.dah tak de keje sangat da kott..padahal assignment yang berlambak tu,tak siap sepenuh nye lagi..ngee.. : ) kan aku da cakap..aku ni a girl who enjoy the procastination ! jap jap lagi aku wat lahhh...confirm siap punye : } !dont worry,be happy kayh ?!hehe..

alang alang da ternampak segmen  Ben Ashaari ni ha kan,nak nak pulak memang sesuai pon untuk aku yang baru nak berjinak jinak dalam dunia blogging ni kan,soo..aku pon join lahh..benda bukan susah ponn...sambil sambil tu boleh la aku memperkenal kan belog aku yang comel ni (oke,sila muntah hijau).korang pon boleh nampak kan,obvious sesangat kott,follower aku ni baru je ciput miput..nak ber belogjoging jauh jauh sangat pon tak sempat..time time cuti je boleh la...macam sekarang,penat taw..ngeee : D .kang terlampau addicted,tak study aku nanti,assingment pon tah ke mana hala nye kan*macam skrg la,LOL !*.so,segmen segmen macam ni je lah yang menjadi wadah untuk aku nak mempublish kan blog kesayangan. ^____^..


meh sini,dok rapat rapat sket..aku nak meng-introduce kan sket pasal belog aku ni.....

belog aku ni kebanyakan nye pasal diri aku,perjalanan hidup aku lah kebanyakan nye..dan tak lupa jugak akan berkongsi kongsi serba sedikit pasal apa apa information lah yang aku baca..btw,sharing is caring kann,ibu ibu bapak bapak sekalian..?ngeee.... korang jangan segan silu pulak taw nak jadi follower..  : /.. aku taw aku masih baru,budak kecik baru nak belajar berjalan lah kate kann..aku akan cuba memberikan input input yang ter baik untuk korang..


till then....


peace yaw !
babaaiii... : D

15 comments:

  1. ninie datang terjah sini dari segmen abg ben..
    salam persahabatan buat empunya blog..
    eppy blogging ya (n_n)

    http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

    ReplyDelete
  2. thanks ninie..salam perkenalan : )

    ReplyDelete
  3. hai..dtg dr segmen abg ben..
    salam perkenalan...
    =)

    ReplyDelete
  4. salam, ziarah kembali dan salam perkenalan,
    semoga terus sukses di masa akan datang ya!

    ReplyDelete
  5. salam kenalan dari nyzham
    jejalan dari segmen Encik BA
    dah follow belog awak dah
    kalo sudi folloow la belog saya plak

    ReplyDelete
  6. mekaseh lia : D

    hanyzam : thanks folo..nati kite dtg belog awak lak..ngeee : D

    ReplyDelete
  7. what a handsome ah background awk!! :) hee~ salam perkenalan dari missvivio. :)

    ReplyDelete
  8. marina, blogger baru membacer di sini...salam perkenalan :-)

    http://marinafazli.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

    ReplyDelete
  9. ye..maseh..salam perkenalan u ollss ! i will visit you back : D

    ReplyDelete
  10. gary follow cne... datang dari blog abg ben.. hehe~..

    ReplyDelete