Monday 18 July 2011

cara sebar virus terbaru melalui facebook

Today
Report · 9:12pm
hi. how are you?
Report · 9:13pm
hi.fine.
 
Report · 9:13pm
Wanna laugh? :)
 
haiisshh..baru je online tadi,tetibe ade kawan im..pelik jugak sebena nye..coz rase macam pelik sangat kan ayat nye tuh.. aku nak reply pon da macam nak tak nak..betul betul rase macam orang lain..hee..*kuat jugak instinct aku*

so..sambl tengah dok blogwalking tuh,ternampak lah satu entry dari Ben Ashaari yang betul betul kene setepek kat aku..memang sejibik sangat lah dengan ape yang aku dapat tuh..fuhh..nasib baek aku sempat bace entry die,law tak mesti aku pon terkena taw..  tu adalah salah satu cara diaorang untuk mengambil alih account facebook kite..so,kalau korang ter-dapat lah benda benda mcam ni,jangan lah terus klik je yerk..better kite berhati hati kann..kang habis korang punye data di godam nye kan?tapi mane mane mereka mereka yang dah ter klik,anda di nasihatkan untuk menukar password anda..

untuk entri penuh dari Ben Ashaari klik   SINI .



maseh ^___^..

 
 
:)

No comments:

Post a Comment