Friday 1 July 2011

masalah masalah ...

mungkin tidak akan selalu meng-U P D A T E ini belog coz berokband kuh tidak boleh di   C O N N E C T kan dekat laptop kuh...i'm sorry..~~nada amir~~wkwkwkw...
xtaw ape masalaah nye...x dapat di kesan..dekat laptop laen okayyy je..

tapii..punca nye *aku rase laaa* mase aku tengah connect broadband*time ni ok ag la*
then aku cucuk pendrive aku yang sebelum nye dah di masuk kan kat koperasi UiTM
coz nak print aku punye assignment lah kann..
gile banyyak punye virus trojan sampai laptop aku 'hang'...
Kaspersky aku sampai kuning woo..
memang sangat menyakit kan hati woo....
aku nak eject pon ambik mase lame gile taw..ggrrrr !
then aku restart la balik..nak connect balik broadband tu x boleh da..
hati kat dalam panas gile ah : /

haiisshhhh !
memang melayang ag lah kan duit aku...
nak kena repair bagai...
memangtakbolehblaa.....!

andd anndd kepada readers readers yang taw tuh kan..gimme your comment pleasee..
gtaw camane and kenape boleh jadi cenggitu ye...
trimasss sangat....really appreciate it..^__^

adios ! -___-

No comments:

Post a Comment