Tuesday 12 July 2011

counting !

omaigod omaigodddd....tiga hari lagi je before mid term...haiisshhh ! x sabar nyee..nak balik rumah sambil menenang kan fikiran yang tengah kusut masai dok kat sini..da hampir sebulan jugak lah aku tak balik..*bangga sket*hee..soo..everything yang aku buat kat sini sangat lah membosan kan..rase macam tak mengembang je otak aku..hekhek.. : D..makanan kat sini pon lagi la membosan kan  sesangat taw..banyak je pilihan makanan..cume aku je lah..memilih..yela..kebanyakan nye sume aku da selalu makan koott.....haha !tak sabar nak balik,nak makan masakan mak pulak..^______^..

hurmm..tapi kann..even mid term break  pon kann..sambutan nye macam cuti nak balik raye taw..sume nye pakat x sabar nak balik..dalam kelas pon,pot pet pot pet cakap pasal tiket n pukol berape nak balik...itu belom nak cuti sambut raye ag bulan 9 ni..memang ag havoc lah kelas aku kann,mesti sampai ade yang skip kelas..sebab nak balik awal dari yang sepatot nye..aku??InsyaAllah lah aku x buat..tak janji aw..*wat muke comel*..cakap pasal raye,aku rase eksaited sekejap terase bahang nak beraye tu haa,heheee.. ..btw,aku pon da beli tiket jugak taw semalam*ni yang di namekan kate dulang paku serpih*..hee : )..bukan pew..takot xde bus plak..even TEMERLOH je pon kann..tapi bebudak yang nak ke temerloh la yang paling sengsare jiwa dan rage taw,nasib la ade Jengka Liner tu haa,walaupon bkan la setengah jam sekali macam Metrobus tu kan..tp boleh la jugak nak book tiket..law nak harap Metrobus..memang takk lah kann.....bebudak yang dok KL jugak lah yang paling untung kann coz sentiase d utamakaannnn..huh !..*jeles*..

soo..dari hari ke hari aku dan kesemue budak2 kelasku,satu UiTM ni maybe,hari hari la dok tengok kelander sambil mengharap kan setiap hari berlalu dengan pantas menanti kan detik 15 July ni..ngee...ermm..tapi boleh tak mase berjalan dgn slow seselow selownye dari 15-25 July ni??tak nak balik Jengka lagi..banyak assignment nak kena anta after mid term..aaaa...gile tak shiookkk..*eh eh..banyak lah cekadak kaw..huh ! LOL..haha ...  : )


ok lahh..adiosah ! ^______^

No comments:

Post a Comment