Saturday 9 July 2011

hari ber SEJARAH .....

first of all,sori yek lame tak meng update belog yg comel lagi kiut ni..errr : /..bukan hapee..busy bebenooo..
quiz,test,quiz,assignment,quiz lagi..sampai tersimpul urat otak..xtaw nak tulis ape dah ..   : D..soo,malam ni nampak sangat lah mase tu banyak en?boleh la aku tulis panjang panjang sampai engkorang pon ter muntah nak bace..wkwkwwk...*'baiknyeeee akuu'*

btw,for ur information Bandar Pusat Jengka da bertukar name taw to Bandar Tun Abd Razak..yg merasmikan peng isytiharan name baru ni pon,opkos laa Datuk Seri Najib sendiri..datang sini youuu..jangan tak percaya...preparation nak sambut PM kat Uitm ni ponn,pheewww !x hengat.ye lah,name pon PM kan..xkan nak sambut cikai2 je..even,main point nye utk sambut Hari Peneroka di Bandar Jengka with all the Peneroka kat Msia ni..but for sure lah beliau  jugak akan singgah UiTM untuk majlis perasmian Program Mengenang Tokoh Negarawan....sadly..aku xdapat jumpe pon,,ade kelas..ade mase pon ptg,tp mate lak mengantukk..huarrggghhh !

soo..program ni berjalan for 3 days lah..start 7-9 July..PM dtg 7hb tuh je..the rest tu,kbnyakan nye Pameran Mengenang Tokoh and rancangan untuk RTM je ler..macam Bicara Siswa,Forum Perdana,SPM and so on lah..hah !ye ye..betol lah tu..muke aku mmg ade muncul kat tibi korang..agak2 muke yg kiut miut sket tu mmg aku lah pon..*muke mintak penampo ni*hee... : D(kiddin)..

oke !da la kott...maleh lah nak tulis panjang2 sgt..kesian korang,kang rosak lak mate tu dok pandang skrin lappy lame sangat..kang jadi lak macam aku..heee..amacam??baik tak aku??hehehe... ~~~~ okelah..enjoy all the piccas yea !?


.............................................................L O A D I N G......................................................
.
.
.
.
.
heli kat padang rugby UiTM Jengka... 

 Datuk Najib and Datuk Rais Yatim kat DSG UiTM Jengka uhhh....

Di sebalik Forum Perdana ....

before Forum Perdana start....

sorilah..xclear..dr tepi dr.Ridhuan Tee,Ustaz Asjad n Ust. Farid Ravi...

aktiviti senam seni...heee.. : D

.......

wif syikin..yg blakang tu abaikan..heheh : D

dilah... si shy shy cat...

: D

booth RTM....

   
saye budak JPAM !


oke ! cukup cukup lah...
aku xkan upload sume yerk..sori .. : )
anddd   baboii ^_______^

No comments:

Post a Comment