Tuesday 19 July 2011

procastination ! hee : D

hai peeps yang comel comel ! : )

dapat cuti mid sem for one week..dengar macam best kan??haa..mesti ramai yang jelous gile vavi kan..ngeh3..tapiiiii...you know what??my cuti is suck acctually!assignment banyak gile ouh..*senyum leborr la tu dgr aku banyak assgnment : ( *kalau lah xde assignment kan,memang 'heaven' skejap hidup  aku...kan??kan??..
dengan statistic nye,management nye,draft bel lagi n etc lah..haamekaw !jelas kat situ banyak sangat aku kene wat kan..mujur la da empat hari cuti ni statistic da siap..ehh.helloooo..baru satu oke?yang lain lain tu macam mane pulak kan..?masih banyak lagi yang beratur tunggu aku siap kan..*sigh*..

malam ni baru je terpikir nak buat dialog pendek untuk third language aku(arab)..tapi xde idea lah pulak nak pikir dialog ape untuk dilakonkan kat dalam library nanti..*aku jadi pelakon oke?haha !LOL*..benda simple jeh kan..aku tahu benda ni kacang kuda je bagi korang semua kan??aku taw...aku taw sangat sangat... : D,,tapi bagi aku..fikiran aku yang tak habis habis nak cakap mase panjang ag ni..tak habis habis nak suruh aku delay dulu..macam mane?can or not meyh??haiisshhhh !fenin fenin... -_____-.da la kot.nak try perah otak lagi..wee ~~~




ok.bai ! : )



p/s:eh rakan rakan blogger sekalian..korang ade idea tak sketsa macam mane yang aku boleh wat/sesuai dilakonkan kat dalam library..?tak kan lakonan one group(consist of 5 person) tengah around the table sambil study and borak borak je kan..kalau boleh nak kan kelainan..or,even kalau nak berborak pon kan, what we should talking about?ngee : ).any idea??

thanks ^____^

No comments:

Post a Comment