Wednesday 13 July 2011

teeneeneeneee... : )

haa..nampak tak?nampak tak??alaahh...gamba yang terpampang jadi layout baru untuk blog aku ni lahh....heee..handsome kan??fyi,aku minat gilaaaa kat die..law die nak jadi boyfie aku yang tak setia pon boleh..HAHA !name gerangan si handsome ni ialah lee min ho..artis korea taw..mane mane perempuan yang gila korea mesti kenal nye lah mamat nih..hee..tak dapat di nafikan..die memang menjadi kegilaan ramai..ter MASUK lah aku...lalala ~~~

dah banyak drama/movie dah yang die berlakon...macam Personal Taste,I Am Sam..tapi yang paling meletops nye kan,yang confirm orang kan ingat mesti lah Boys Over Flower,cerite ni actually dari versi Jepun ke Korea..law nak tanye pendapat aku which version yang lagi best,op kos la aku jawab Korea..law tidak,xde makne nye lah aku cakap aku gile Korea kann..hehe..Lee Min Ho yang pegang watak Gu Jun Pyo tu lah...da banyak kali aku tengok cerite tu taw..oke...tak takk..sebetol nye baru dua kali je..hee...: ) ya Allaahhhh...kalau aku tengok cerite tu kan seriously..aku tak habis habis membayangkan yang Geum Jan Di tu adalah aku..boleh tak??boleh takk?? : D

betapa untung nye lah menjadi die..seorang perempuan yang biase,xkaye mane pon,tapi di kelilingi oleh empat jejaka yang kaya + handsome + macho + kiut= perfect !continue..disebabkan si Geum Jan Di tu tak setaraf menyebabkan mak Gu Jun Pyo tak merestui hubungan mereka berdua ni..tapi law aku,agak agak boleh kott..*oke,stop..tak perlu perasan lebih2*..so...banyak la konflik konflik yang barlaku yang bisa meruntun hati dan sanubari..sedih woo...ade part yang die buat2 xkenal dgn Jan Di,Jun Pyo dipakse kawin dengan perempuan laen,Jun Pyo hilang ingatan..banyak lahh..yang pasti,korang tak kan bosan,haha !kepade sesape yang tak tengok lagi cerite Boys Over Flower ni,tolong lah tengok..*muke mengharap*haiisshh..macam hape plak kan...confirm menitiskan air mate..hee...

eh eh..kejap kejap..asal tetibe je aku mempromote kan cite ni plak..aku nak cerite pasal Lee Min Ho je lahh,,haha !kann da melalut...hikhik..: D..oke lah,,xpew..aku memang sukeee,di samping tu dapat jugak mempromote kan boyfie aku tu kan..*perasan 5saat*...ngee...law korang nak taw pape je pasal die,korang google je lahh..kan lagi afdaallll..hekhek...


                                              
                                                                      tengok ni.. ^___^

30 saat je pon..tapii sangat menunjukkan ke cute an habiss die tuh..cuteee sangat sangat sangatt..hee...

babai : )

*warning : tolong sediakan tisu law korang tengah melayan cerite ni,okeh??hee.. : D

No comments:

Post a Comment