Sunday 17 July 2011

melayan perasaan yang tak ketahuan hala..

assalamualaikum kepada semua readers readers yang ohsem ohsem belake..

hari ni sungguh aku tak tahu kenape hati aku bercelaru..tak tahu macam mane nak express kan ape yang aku rase...jadi nye..dalam perjalanan aku dari Lanchang,Pahang ke rumah  aku di Bera..yang mengambil mase kire kire 2 jam jugak lahh..aku dok dengar lagu yang ber nada tinggi sambil pakai headphone..mmg shiookk lah kann..tak dengar pape dahh.....aku tak tahu kenape..tapi aku rase bile aku dengar lagu lagu yang high note ni sambil ikot sekali*nyanyi slow slow je,tahu suare aku tak sedap*,aku dapat lepas kan segale gale yang ter BUKU kat dalam hati ni...korang macam mane??

ye..aku seorang yang ter SANGAT lah memendam perasaan..xtahu macam mane nak luah kan...bile dapat dengar lagu lagu macam tu lah....omaigoddd..terase lapang dada...yang paling kerap sangat aku pasang,lagu LISTEN by BEYONCE...sumpahhhh..aku legaaa gile bile dengar lagu tu.first time terpikat dengan lagu ni mase si SALMA protege kepada ERRA FAZIRA la yang nyanyi lagu ni time final Mentor..hari hari dengar pon tak jemu..tak tahu lagi bile 'jemu' tu nak sampai..heee..thanks lah to Salma..coz introduce this song to me,law tak memang aku tak tahu kot pasai lagu ni..eh eh..tak pon aku leh tahu jugak from cik nurhasliza kita ni..die ade post lagu ni kate facebook n blog..die minat jugak lah tu..kite same laa..ngee : D...

best kan bile dapat suare yang lantang..boleh nyanyi lagu lagu yang ber high note..sumpah sangat me-reliefe kan diri yang ber serabut kusut masai nih..nak menjerit takut nati orang akn pandang sambil cakap "pehal lak minah ni..gilo apo??"..da la nyanyi pon sempoott..tak tahu lah berapa harakat lagu ni,gile panjang ouh,,hee..kann??..soo..aku tak suke begitu,bile diri aku di jadikan perhatian.rasa macam 'weird' sangat ke aku ni..haha..pape pon tu satu kelebihan untuk mereka...sangattt hebatt !!jyeaahhh... : D



                                    dengar lah..korang pon sempot nak nyanyi taw... : D



babai !

No comments:

Post a Comment