Monday 11 July 2011

segmen promote blog !


salam olls..tadi tengah dok jenjalan kat blog orang sane sini kan..ter jumpe la satu segmen mem-promote blog..hehe..aku rase nak join lah kan..rase teruja bebenoo...ye la,bagus sangat untuk melebar kan sayap aku yg tgh x berape nak lebar ag ni kan..hikhik... : D..oke..law nak taw.. Segmen Promote Blog ni kotak bulat la punye idea taw..mekasih la yerk Kotak Bulat coz buat segmen cenggini..hee... : )

aku ni baru lagi dalam dunia blog ni senanye..tengok follower pon taw,baru je 11..da jelas sangattt kott kannn..haha !xpayah la tengok sangat..malu laa..*wat muke cumil*hikhik... : D..aku start ber blogging ni waktu tengah cuti sem lepas lah..13 May 2011...jelas sangat bosan kat rumah..sebab tuh cari alternatif macam ni nih..sajee...nak mencerite kan ape yg berlaku kat diri yg hina lagi dina ni kann.. : ( hee...nak bercerite kat orang lain..aku penat nak ber cakap..dorang lagi la penat nak lend dorang punye telinge kan..haishhh !

oke lahh..aku berharap sangat lah dengan berkat usahe aku yg rajin ni kan,dapat lah menambah kan lagi follower2 ku..hee.. :D...

ok..bai ! ^_____^

No comments:

Post a Comment