Saturday 23 July 2011

penulisan yang menjengkelkan.. erkk !

assalamualaikum.. ^_____^ (senyum lebor lebor dulu)

nak cakap siket boleyhh..?tapi mula mula nak mohon ampun dan maap dulu even raya lagi sebulan,lambat lagi kann*nampak lebih berhemah*,ini perlu kerana risau post aku kali ni berjaya mengguris + merobek jantung,hati dan limpa korang..post ini tiada kaitan sama ada yang masih hidup atau telah meninggal dunia ye..okay,cukup lah dengan kata kata aluan..nak tanye.korang suka tak kalau korang pergi baca blog orang,dia orang  menggunakan kan penulisan yang sorry to say..entah apa apa..i mean menggunakan shortform dan akan ada jugak penambahan huruf..

contoh ayat gediks :
ada = ad
siapa = capew
rasa = rasew
sedih = sedey

sumpah..aku paling tak suka /berkenan baca blog yang macam gini..aku pernah jugak jumpa blog macam gini and  try baca kan,then aku rasa macam..omaigod..susahnyeee..berbelit belit lidah aku  nak ikut rentak nye,mulut apatah lagi..dah muncung muncung bagai dah..apa aku baca pon tak paham..aku paham lagi bahasa arab yang aku belajar tuh,hee : P..dah tak paham terus aku pangkah tabs..dah kesian dia kan.. : ( come onn bloggers..it's really hard for me to understand you know,orang lain pun same gak kot..so..motip?perlu ke korang tulis macam tu..dah menyusahkan orang lain kann..?tulis je lah penuh penuh..taw lah korang nak ikut peredaran masa (kononye)..tapii.."eh,hellooo derrrr..tu blog wa,yang lu nk kecoh kecoh napew?" ye ye,belom habis cakap lagi..chillax lah babe..aku taw..aku taw tu blog korang,korang nak buat ikut suka hati korang,memang korang punye pasal lah kan..tapi korang da menyusahkan orang tau..dah potong stim orang tu nak membaca..elok elok diaorang dah baik hati nak follow,da tak jadi follow,,ngee : D..susa ngatt nak bacew lew.kan da merugikan korang kat situ..blog kan untuk tatapan ramai..ada yang tua,muda miskin kaya kan..bermacam macam orang ada..tak semua paham apa yang kau tulis,,tahu??.


sorry if tak suka..but this is from my point of view.. ^__^..ianyeww x bapew sesuei lhaa dalam penulisan belog niey..kan kann??





p/s : aku pon guna jugak ayat pendek pendek dalam sms,tapi takde sampai terlebih capital letter bagai nak guna ayat gediks gediks..opss ! terlebey sudaa........

peace yaww ! babai ! : D

No comments:

Post a Comment