Saturday 23 July 2011

tak semua ape yang kita buat orang akan suke ...

assalamualaikum kepada anda anda di luar sana..cehh!

merujuk kepada title kat atas tuh..da macam 'ape kes dengan aku kan?'haha..betol ape kan..tak semua ape yang kite suke,orang lain pon akan suke..minat setiap orang berbeza kann..Ada laki yang suka perempuan cantik. Ada gak yang suka biasa-biasa je. Errk, ada jugak lelaki suka lelaki. Eeuu, yang tu jangan dipikirkan. Tegak bulu roma..

Begitu jugak dalam soal gaya hidup. Tak semua orang suka fesyen yang sama. Ada orang yang selesa dengan baju besar. Ada yang suka dengan baju fit. Rancangan TV, hiburan, artis makanan. Semuanya pon ada pilihan yg kita kena pilih mengikut mana yang kita suka..

macam berbelog ni jugak lah..tujuan kita berblog ni ada macam macam..sebab minat dalam penulisan lah,nak share information lah,tempat meluah kan perasaan lah,andddd ada jugak nak jadi kan blog as a diary tulis pasal kisah 'kau dan aku'..eeuuuww,waddeee....but yang ni lagi advance lah..tak payah susah susah nak beli pen harga seringgit and buku diari kecik yang rambu ramba siap ada kunci mangga bagai tu kan....then,sorok dalam almari takot ada orang lain bace..err..sapa yang penah buat ni??sila angkat tangan macam saya(versi usop wilcha)..hee..macam macam sebenarnye tujuan kita buat belog ni kan..depends kepada blogger tuh sendiri lah kan...

acctually.walau ape pon tujuan kita..tak kesah pon sebenar nye..sebaaabb minat readers pon lain lain kan..tak semua readers suke cerita pasal life *kau pikir kau artis* or  pasal information bagai tuh..as long as kita pandai menggayakan penulisan kita untuk menarik perhatian orang,orang akan tertarik nak bace jugak.at last,dia orang sendiri yang tak sabar sabar nak tunggu next entry kite..ngee....macam aku ni,aku sendiri pon still merangkak rangkak lagi ni ha..banyak sangat kekurangan nye lagi..still trying harder nak cari input berguna dan gaya penulisan yang menarik untuk korang semua...walaweyhh.... : D,ayat pancing nih..haha !




p/s : ada jugak yang berbelog sebab tengok orang ada blog..errk !



masehhh !

No comments:

Post a Comment